بازدید مجازی اتاق دبیران پایه دبیرستان علامه طباطبایی- واحد آبشناسان

مزایای تور مجازی برای دبیرستان ها

نمای 360 آماده طراحی و اجرای طرح جامع تور مجازی برای دبیرستان ها در سرتاسر ایران می باشد.

تو مجازی اجرا شده توسط نمای 360 به دو نسخه آنلاین ( قابل انتشار در اینترنت ) و نسخه آفلاین       ( قابل انتشار بر روی سی دی و فلش ) قابل نمایش است.

تور مجازی مزایای فراوانی برای دبیرستان ها، دارد. برای بهتر لمس کردن این مزایا کافی است در ذهن خود تجسم کنید که افراد بتوانند فضا ها ،امکانات ، کارگاه، کتاب خانه، بخش های مطالعه، آزمایشگاه، ورزشگاه یا سالن ورزشی، فضا های آموزشی و در کل تمام محیط آموزشی دبیرستان را با تور مجازی مشاهده کنند.

دبیرستان ها دارای امکانات و بخش های زیادی می باشند که با صرف هزینه و وقت زیادی آماده شده اند. اولیای دانش آموزان مایل هستند پیش از ثبت نام فرزند خود در مدرسه، تمامی فضاها و امکانات محل تحصیل اینده فرزند خود را ببینید ولی واقعیت این است که امکان این بازدید به صورت حضوری برای همه میسر نیست. زیرا از یک سو وقت زیادی از بازدید کننده صرف می شود و از سوی دیگر، حضور فیزیکی افراد مختلف در فضای آموزشی چندان مناسب نیست و باعث به هم ریختن نظم آموزشی مدرسه می شود. با استفاده از تور مجازی می توان این امکان را فراهم نمود تا افراد از تمامی نقاط جهان، ۲۴ ساعته و بدون محدویت زمانی و مکانی بتوانند از محیط، فضای فیزیکی و امکانات مدرسه با جزئیات کامل بازدید کنند.

از جمله مزایایی که تور مجازی می تواند برای یک دبیرستان داشته باشد، جذب دانش آموز به صورت محسوس و فوق العاده می باشد. دانش آموز و اولیای وی، با دیدن امکانات و شرایط دانشگاه ترغیب به ثبت نام در مدرسه مربوطه می شوند.

تور مجازی در رنکینگ و رتبه بندی دبیرستان نیز تاثیر مثبت دارد و شما میتوانید با طراحی و اجرای تور مجازی امتیاز بیشتری برای دبیرستان خود در نظر بازدیدکنندگان بدست آورده و آن را در صدر مدارس کشور قرار دهید.

little planet
گردشگری مجازی
گردشگری مجازی (e-tourism) مقوله جالبی است که دو دهه از پدید آمدن آن نمی گذرد. گردشگری مجازی ، حضور در سرزمین دیجیتالی وب و مشاهده داده های صوتی ، متنی و تصویری از دنیای فیزیکی پیرامون ما است. دور دنیا با یک کلیک ، آرزویی...

little planet
گردشگری مجازی

گردشگری مجازی (e-tourism) مقوله جالبی است که دو دهه از پدید آمدن آن نمی گذرد. گردشگری مجازی ، حضور در سرزمین دیجیتالی وب و مشاهده داده های صوتی ، متنی و تصویری از دنیای فیزیکی پیرامون ما است. دور دنیا با یک کلیک ، آرزویی بود که امروزه از مرحله واقعیت به حقیقتی غیر قابل انکار مبدل شده است . بااستفاده از تور مجازی کاخ موزه ها ، اماکن باستانی جهان می توان به دنیایی اطلاعات متنی و تصویری از نمادهای تاریخ باستان دست یافت. یکی دیگر از مسائلی جهانگردی، راه‌اندازی تورهای مجازی است. این قبیل تورها به کمک تصاویر ویدیویی و عکس‌های سه‌بعدی چشم‌اندازهای زیبایی را از محل سفر نشان می‌دهند تا تمایل افراد برای انجام این مسافرت افزایش یابد که در مطلب معرفی تور مجازی بصورت کامل به آن پرداختیم. مجریان تورهای مجازی معمولا عکس‌های روی اینترنت را بسیار باکیفیت و با تمام جزییات آن مکان به نمایش می‌گذارند. برای تهیه این قبیل تصاویر عکاس مجبور است که چند عکس را از قسمت‌های مختلف فضای مورد نظر تهیه کرده و آن‌ها را به صورت ماهرانه‌ای در کنار یکدیگر قرار دهد که برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید به مطلب عکاسی پاناروما مراجعه نمایید. تور مجازی عبارت است از ترکیبی از تصاویر، نماهای ۳ بعدی، نماهای پانوراما (۳۶۰ درجه)، ویدئو، صوت و … که یک فضای حقیقی را مدل سازی کرده و به کاربر امکان میدهد که در این فضا به صورت مجازی به گشت و گذار بپردازد و از محیط مجازی اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنند.

راهرو روابط عمومی دبیرستان علامه طباطبایی واحد آبشناسان
تور مجازی و عکاسی پانوراما
تور مجازی بعنوان پیشرفته ترین تکنولوژی تبلیغاتی با کمتر از یک دهه سابقه توانسته جایگاه خود را در جوامع پیشرفته کنونی در عرصه تبلیغات و خدما رسانی مناسب تثبیت کند.
پایه...

راهرو روابط عمومی دبیرستان علامه طباطبایی واحد آبشناسان

تور مجازی و عکاسی پانوراما

تور مجازی بعنوان پیشرفته ترین تکنولوژی تبلیغاتی با کمتر از یک دهه سابقه توانسته جایگاه خود را در جوامع پیشرفته کنونی در عرصه تبلیغات و خدما رسانی مناسب تثبیت کند.

پایه و اساس طراحی تور مجازی عکاسی پانوراما است که با تلفیقی از هنر عکاسی و فناوری اطلاعات تور مجازی بوجود آمده است و امروزه بعنوان یکی از مهم ترین روش های تبلیغات شناخته می شود.

یکی از شاخص ترین امکانات تور مجازی که باعث شده از انواع دیگر تبلیغات ها اثر گذار تر باشد این است که کارگردانی بر عهده کاربر است و میتواند به هر سو که بخواهد بچرخد و در آن گردش کند.

virtual tour button تور مجازی و عکاسی پانوراما

تور مجازی و عکاسی پانوراما

تور مجازی جایگزین مناسبی برای نمایش دیجیتال است و تفوت ها را میتوانید در زیر مطالعه بفرمایید :

- حجم بالای فیلمهای دیجیتالی

- عدم اختیار در انتخاب و کارگردانی محیط توسط بیننده در فیلمهای دیجیتال

- سرعت محدود اینترنت و عدم توان نمایش فیلم بر روی اینترنت

- کیفیت پایین تصویر فیلمهای دیجیتالی ( حداکثر کیفیت تصاویر دیجیتالی ۷۲۰ در۵۷۶

- پیکسل است در حالیکه در تصاویر نمایش مجازی حداقل ۶۰۰۰ در ۳۰۰۰ و حداکثر ۱۵۰۰۰ در ۷۵۰۰ پیکسل است )

راهرو نمازخانه (دبیرستان علامه طباطبایی، واحد آبشناسان)
عبارت “تور مجازی” به مجموعه ای از فایل های صوتی، تصویری، پانوراما و ویدئویی اطلاق می شود که امکان آشنایی با یک محیط را بدون حضور فیزیکی در آن فراهم می کند. هدف از ایجاد تورهای مجازی از بین بردن...

راهرو نمازخانه (دبیرستان علامه طباطبایی، واحد آبشناسان)

عبارت “تور مجازی” به مجموعه ای از فایل های صوتی، تصویری، پانوراما و ویدئویی اطلاق می شود که امکان آشنایی با یک محیط را بدون حضور فیزیکی در آن فراهم می کند. هدف از ایجاد تورهای مجازی از بین بردن محدودیت های مکانی و زمانی است. به عنوان مثال می توان ازنمایشگاهی که در کشور یا زمان دیگری برگزار شده است و امکان حضور در آن وجود نداشته دیدن کرد و یا پیش از حضور در یک مکان تفریحی یا توریستی، با آن مکان و امکانات موجود در آن جهت استفاده بهینه از امکانات، آشنا شد.

عکاسی پانوراما Little Planet  “ ittle Planet یا کره کوچک، یکی از نماهای جالب توجه است که از Transformation خاصی از یک تصویر پانوراما به دست می آید.
یک Little Planet خوب معمولاً در جایی به دست می آید که محیط باز در عکاسی پانوراما  وجود داشته...

عکاسی پانوراما Little Planet 

ittle Planet یا کره کوچک، یکی از نماهای جالب توجه است که از Transformation خاصی از یک تصویر پانوراما به دست می آید.

یک Little Planet خوب معمولاً در جایی به دست می آید که محیط باز در عکاسی پانوراما  وجود داشته باشد.

البته در موارد خاصی نیز با انتخاب زاویه مناسب عکاسی در محیط های بسته، می توان Little Planet های بسیار جالبی تولید کرد.

ویژگی های یک تور مجازی

در اجرای تورهای مجازی اهداف مختلفی دنبال می شود. به عنوان مثال اگر یک تور مجازی برای معرفی یک مکان تفریحی، یا یک رستوران یا هتل اجرا شود، با استفاده از ابزارهای ویرایش تصویر، جذابیت های بصری محیط برجسته تر می شود. در طراحی تور مجازی برای فضاهای آموزشی، تجاری، منازل و … از آنجا که تور مجازی با هدف آشنایی با امکانات فیزیکی و واقعی اجرا می شود، از حداقل ویرایش تصویری استفاده می شود تا فضاهای موجود به شکل حقیق آن ارائه شوند. همچنین با در نظر داشتن موارد فنی مانند محدودیت سرعت اینترنت، تعداد نماهای پانوراما و … سعی می شود تا حد امکان تور مجازی تولید شده به بهترین شکل ممکن نمایاننده‏ی فضای فیزیکی باشد.